Sunday 1 January 2012

Alhamdulilah 2012~

Ehemmm...sedar tak sedar 2012 memulakan rentak pada hari nie. Macam mana celebrate new year korang? Jangan kata ada yang menggila dekat dataran merdeka tu dah!. Apapun Mr Bokbon dah selamat sampai dekat Tawau..Wahhhhh semalam celebrate new year dekat Tawau dengan penuh kesyukuran tanpa sebarang dikriminasi waktu. Sebut tahun baru ni apa impian atau angan2 korang untuk tahun nie...Mr Bokbon pulak? Ermmm kita tanya korang, korang tanya kita balik.Hahahahahahahahah~~

2012 Mimpi Jadi Kenyataan~~~

Wahhhh tahun nie banyak perancangan dan angan2 Mr Bokbon. Tapi Mr Bokbon ada 3 angan besar yang perlu diselesaikan. Proposal oh proposal yang akan Mr Bokbon lakarkan ini adalah untuk masa depan Mr Bokbon. Apa dia Mr Bokbon???Hahahahahahhahaha korang nak jugak tahu kan. 3 proposal utama yang Mr Bokbon akan sedaya upaya untuk mendapatkan nyer..List angan2 Mr Bokbon 2012 adalah :

1. Melengkapkan kembali Proposal untuk melanjutkan pengajian Mr Bokbon ke peringkat Doktor Falsafah, Insyaallah mungkin Mr Bokbon pilih UPM atau UM (Doakan moga Mr Bokbon lulus untuk tapisan biasiswa nati~~)

2. Mengumpul seberapa banyak duit untuk majlis pertunangan dan perkahwinan (Wooooow bila tu Mr Bokbon?, hahahahahahhaa tunggu tak lama dah tu)

3. Mr Bokbon nak jadi yang terbaik dalam semua aspek Amal Ibadat, Hubungan Keluarga, Persahabatan,  Pekerjaan, dan Percintaan (Cewahhhh~~!!)

Apapun yang terjadi semoga 2012 akan memberikan kita semangat baru dan teruskan melangkah tanpa perlu menoleh ke belakang lagi...aigooo~~~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...